14.6.19

Układanka


Bardzo dzisiaj odczuwam brak...czegoś.
Brak kogoś.
Wiele bym dała za spacer czy rozmowę. Ale za bardzo przywykłam, do samotności.
Jednak cały ten dzień powoduje, że czuję tylko coraz większy BRAK.
Brak poczucia bezpieczeństwa.
Ktoś może zapełnić pustkę, uciszyć głosy. Ktoś.
Bo w mojej głowie już dawno pojawił się głos, który krzyczy, że wszystko poszło źle.
Jak można to naprawić?
Oddajcie mi mężczyznę, którego nigdy nie miałam. Oddajcie mi przyjaciół, których zbyt wcześnie straciłam.
Oddajcie spokojne dzieciństwo i troskę, której – nie wiedzieć dlaczego – zabrakło.
Oddajcie to wszystko co utraciłam wbrew mojej woli.
Ja też coś oddam, obiecuję!
Chętnie oddam ból każdego rodzaju.
Oddam gorzkie lekcje życia.
Oddam strach i poczucie niedowartościowania.
Oddam to poczucie, że tak naprawdę nie wiem kim jestem gdy patrzę w lustro.
Oddam to wszystko w zamian za brakujące elementy układanki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz